skip to Main Content

مراحل ساخت غرفه شرکت آیتای در نمایشگاه دائمی و هایپرکالای ساختمانی ایران مال ( اشتاد )

5/5 - (2 امتیاز)

بزرگ‌ترین هایپر کالای ساختمانی با ۹۰ غرفه در بخش‌های مختلف کالای ساختمانی در ایران‌مال قرار گرفته است . شرکت آیتای، یکی از پیشگامان در زمینه تولید و تأمین کالاهای ساختمانی، نیز با حضور در این فضا به عنوان یکی از اعضای برجسته شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه کالای ساختمانی حضور دارد و محصولات خود را به نمایش گذاشته است .
همچنین کارشناسان فروش آیتای در این نمایشگاه بصورت دائم به راهنمایی مشتریان و معرفی محصولات و کاربرد آنها به مراجعه کنندگان می پردازند.

درباره هایپر کالای ساختمانی  اشتاد

هایپر کالای ساختمانی “اشتاد” با جذب نود شرکت از بهترین برندها در این حوزه، اقدامی قابل توجه در جهت ارتقاء این صنعت است. از بین این نود غرفه، بیست غرفه مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان است که نشان از پشتوانه فناورانه و نوآورانه این صنعت دارد و شرکت آیتای به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده محصولات دانش بنیان از جمله فوم XPS و دیوارهای پیش ساخته فوق سبک مقاوم در برابر رطوبت آیتای وال و سقف کاذب فوق سبک آیتای پنل در این نمایشگاه پذیرفته شده است .
هایپرکالای اشتاد در ایران مال

آقای انصاری، ایده‌پرداز ایران‌مال، در مراسم افتتاحیه بیان کرده است که با توجه به نقش بسیار مهم صنعت ساختمان در اشتغال و توسعه کشور، حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صاحب‌نام و برند صنعت ساختمان در این هایپر مارکت، فرصتی مغتنم برای توسعه تولید و صادرات محصولات ساختمانی است. او اظهار داشته که با هم‌افزایی بخش‌های جدید و مجموعه ایران‌مال، می‌توان به‌نوعی بلوغ صادراتی در رشته‌های مختلف صنایع ساختمانی دست‌یافت.

شرکت آیتای در شوروم اختصاصی خود در این نمایشگاه محصولات نوین خود را به عرصه نمایش برای فعالین بخش صنعت ساختمان گذاشته است .

This Post Has ۰ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top