skip to Main Content

حضور شرکت آیتای در نشست تجاری ایران و عربستان سعودی در یکم آذر ۱۴۰۲

5/5 - (1 امتیاز)

نشست هماهنگی معرفی فرصت‌های تجاری ایران و عربستان برگزار شد

معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت با اشاره به توافقات اولیه ضمنی با سفیر عربستان گفت: در دیدارهای اولیه به این نتیجه رسیدیم که براساس یک چارچوب و مدل حرفه‌ای، فرایند توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور به صورت گام به گام پیش برود.

در این راستا در مرحله اول و با توجه به اینکه فعالان اقتصادی فضای روابط تجاری را به مدت حدود 10 سال از دست داده‌اند، لازم است زمینه آشنایی و شناخت بیشتر از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی دو کشور فراهم شود.

از همین رو مقرر شد نشست مشترک اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در دور اول با میزبانی ایران در تهران برگزار شود و حول گروه‌هایی در حوزه‌های کالایی مختلف و خدمات، نمایندگان و شرکت‌های بخش خصوصی عربستان در این نشست حاضر شوند.

همچنین در ادامه و با آغاز روابط تجاری ایران و عربستان، توافقاتی در زمینه تسهیل صدور ویزای تجاری، مشارکت‌های صنعتی، تجاری و سرمایه‌گذاری دنبال شد.

علاوه بر این، شرکت های حاضر در این نشست به اراﺋﻪ آﺧﺮﯾﻦ دستاوردهای خود پرداخته و  داﻧﺶ و اﻃﻼﻋﺎت خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است که در این نشست شرکت تولیدی و فنی مهندسی آیتای نیز حضور داشت. گروه فنی و مهندسی آیتای ضمن جذب نیروهای کارآمد و تکمیل خط تولید انحصاری، نیل به استانداردهای جهانی را در دستور کار خود قرار داده و تولید نسل چهارم عایق های حرارتی رطوبتی و برودتی فوم (XPS) را انجام می دهد.

حضور شرکت آیتای در نشست تجاری ایران و عربستان سعودی در یکم آذر ۱۴۰۲ حضور شرکت آیتای در نشست تجاری ایران و عربستان سعودی در یکم آذر ۱۴۰۲ حضور شرکت آیتای در نشست تجاری ایران و عربستان سعودی در یکم آذر ۱۴۰۲

This Post Has ۰ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top